Trudus & Lidia van der Plaat Uitvaartverzorging hebben het Keurmerk Uitvaartzorg. Het Keurmerk biedt bescherming aan de consument. Een onafhankelijke certificatie-instelling controleert de aangesloten ondernemingen jaarlijks op verschillende onderdelen van de dienstverlening. Ondernemingen die zich aanmelden bij het Keurmerk doorlopen een uitgebreide kwaliteitscontrole door een onafhankelijke certificatie-instelling en ontvangen na afloop het officiële certificaat. Het certificaat wordt telkens voor drie jaar afgegeven. Jaarlijks worden de geregistreerde ondernemingen op verschillende onderdelen van de dienstverlening gecontroleerd. Dit betekent dus dat wanneer je een uitvaart laat verzorgen door een gecertificeerde uitvaartonderneming, je verzekerd bent van een uitstekende kwaliteit van de dienstverlening. Het Keurmerk Uitvaartzorg wil de consument zes zekerheden bieden.
Een uitvaart is een emotionele gebeurtenis. Wanneer je een begrafenis of crematie moet laten verzorgen, wil je dat dit goed gebeurt. Daarom wil je dat jouw uitvaartondernemer over het Keurmerk Uitvaartzorg beschikt. Je weet dan zeker dat je kiest voor kwaliteit. Het is de eerste check voor de laatste reis. Wij zijn trotse houder van het Keurmerk Uitvaartzorg met een verplichte periodieke audit om de 18 maanden.
De zes zekerheden van het Keurmerk Uitvaartzorg bieden je als nabestaande duidelijkheid over de kwaliteit van jouw uitvaartonderneming. Je kunt erop vertrouwen dat de dienstverlening van ons als keurmerkhouder aan deze zes eisen voldoet.
Jaarlijks toetst een onafhankelijke instelling of wij nog aan deze hoge kwaliteitseisen voldoen.
1 Heldere afspraken over uitvoering
De uitvaartverzorger legt alle gemaakt afspraken schriftelijk vast. Ook wanneer deze later wijzigen. Zo kom je niet voor verrassingen te staan.
2 Transparante kostenbegroting
Ook de gemaakte prijsafspraken legt de uitvaartondernemer schriftelijk vast, inclusief latere wijzigingen.
3 Goede organisatie van de uitvaart
De uitvaartverzorger garandeert een correcte uitvoering van de uitvaart van begin tot eind en stelt voor elke uitvaart een uitgebreid dossier samen.
5 Doelmatige klachtenafhandeling
De uitvaartverzorger hanteert een adequate klachtenafhandelingsprocedure. Wanneer de klacht niet in samenspraak tussen de uitvaartverzorger en de opdrachtgever kan worden opgelost, wordt de klacht in behandeling genomen door de Stichting Klachteninstituut Uitvaartwezen.
6 Klanttevredenheidsonderzoek
Iedere Keurmerkhouder voert elk jaar een klanttevredenheidsonderzoek uit. Op basis van de resultaten van dit onderzoek past de uitvaartverzorger waar nodig de dienstverlening aan. Voor meer informatie, zie de site van het Keurmerk Uitvaartzorg. Daarnaast kan je verschillende referenties lezen op onze website.
"Een uitvaart zoals jij wenst." Daar staan Trudus en Lidia voor. Samen zorgen zij ervoor dat elk afscheid persoonlijk én bijzonder is.
Samen bespreken we de wensen voor de uitvaart. Hier nemen wij graag de tijd voor zodat hier rustig over nagedacht kan worden.
Neem vrijblijvend contact met ons op. Wij zijn dag en nacht bereikbaar op 06 - 22 418 277 of mail ons: info@tvanderplaatuitvaart.nl.